HISTÒRIA DEL CLUB

Llerona és un nucli de població que forma part de les Franqueses del Vallès, al Vallès Oriental. Té una població de 1.258 habitants (xifra de l'any 2018).

El Club Esportiu Llerona és un club esportiu de Llerona que vesteix samarreta blava, pantalons blancs i mitgetes blaves. Fou fundat l'any 1959 per un grup d'afeccionats i veïns del poble. A principi dels seixanta gràcies a l’ajuda de la parròquia de Llerona i del Sr. Rovira de Villar es va poder construir un terreny de joc amb les mides reglamentàries. L’any 1964 el club es va inscriure oficialment a la Federació Catalana de Futbol.

A finals de la dècada del setanta, el primer equip assolia la categoria de 3a Regional, i la temporada 1.983-84 aconseguí el subcampionat de 3a Regional i pujà a 2a Regional. A finals dels anys 80 el club va inscriure els seus primers equips de futbol base.

La temporada 1.992-93 el primer equip assolia el subcampionat i pujava a 1a Categoria Territorial en la qual es mantingué dues temporades. L'any 1989 celebrà el 25è Aniversari i el 2009, el cinquantenari, amb un partit contra el CE Europa i altres activitats.

IDENTITAT DEL CLUB

Al CE Llerona continuem amb l’objectiu d’establir i consolidar un Projecte Esportiu sòlid, formatiu, educatiu i diferenciador per als jugadors de la nostre entitat. Sempre amb la consciència i prioritat que la base de tot el que fem i som són els valors humans que ens identifiquen. Volem transmetre i treballar amb tots els equips valors com el respecte, l’ambició, el treball en equip, la humilitat, l’esforç, el compromís, el fair-play, l’alegria...això guia el camí i orientació del nostre Club.

Al CE Llerona continuem amb l’objectiu d’establir i consolidar un Projecte Esportiu sòlid, formatiu, educatiu i diferenciador per als jugadors i jugadores de la nostre entitat. Sempre amb la consciència i prioritat que la base de tot el que fem i som són els valors humans que ens identifiquen. Volem transmetre i treballar amb tots els equips valors com el respecte, l’ambició, el treball en equip, la humilitat, l’esforç, el compromís, el fair-play, l’alegria...això guia el camí i orientació del nostre Club.

Dediquem tots els esforços a aconseguir trobar els formadors adequats per instruir als jugadors amb aquesta prioritat i, evidentment, amb una formació futbolística de la màxima qualitat possible. Per això, hem fet una Estructura Esportiva on tenim els responsables de guiar aquest projecte i on podem dir que ens sentim plenament orgullosos de poder comptar amb aquests excel·lents professionals. Des de la Direcció Esportiva, passant per la Direcció Metodològica i la Coordinació de franges, som 11 els empleats que vetllen per donar el màxim de nivell possible a la formació continuada dels equips i dels entrenadors. Tot té un criteri i una orientació, establint objectius individualitzats per a cada equip, per tal que tots els jugadors es formin amb els coneixements que creiem idonis per a la seva edat.

Una de les màximes prioritats com a Club és formar els nostres entrenadors. Considerem fonamental que tots els formadors de la nostre entitat siguin persones que compleixin amb els valors humans que exposem i tinguin alts coneixements futbolístics per poder instruir als equips. Per això, fem xerrades formatives continuades per a ells i fem seguiment i avaluació continuada del seu treball. Igualment orgullosos de tenir l’altíssim nivell d’entrenadors que treballen duríssim pel nostre Club.

Actualment som 34 equips, 22 dels quals pertanyen a Futbol Masculí i 12 a Futbol Femení amb un total de 425 jugadors/es. Continuem fent passes endavant a nivell competitiu al Futbol Masculí, aconseguint un sentiment de pertinença cap al nostre Club per part de les famílies i jugadors que fan possible que continuem avançant d’una manera segura i continuada cada temporada. Al Futbol Femení, la nostre ferma aposta va començar ja fa 11 anys, i avui en dia podem dir que més de 150 jugadores defensen la nostre samarreta. Sent referència a la zona i amb un futur prometedor per endavant, on tenim la màxima il·lusió de que totes les noies del Club puguin continuar creixent i gaudint com a jugadores.

També volem destacar els Campus d’Estiu i Nadal que tan bones sensacions ens deixen. Un èxit per a nosaltres veure que jugadors i jugadores del Club i d’altres Clubs s’ho passen d’allò més bé i aprenen a Llerona. Molt contents de poder donar aquest servei cada any per a més participants.

A més a més, el Club continua organitzant actes, tradicionals ja, per a tots els integrants i famílies de l’entitat, com són la Presentació de tots els equips, la Calçotada, la Cloenda...

Destacar la presència de l’entitat a les Xarxes Socials i la pàgina web pròpia del Club ( www.cellerona.cat ) que ens ajuda a promocionar i transmetre el tarannà i valors del que som.

Creiem en el que fem i estimem el nostre Club. Visca Llerona!

INSTAL.LACIONS

Actualment el club esportiu Llerona utilitza les instal·lacions parroquials de Llerona, gestionades pel patronat municipal d'esports de Les Franqueses del Vallès.

Hi ha un sol camp de futbol 11 i un total de 5 vestuaris.

Direcció del camp:
Parròquia de Santa Maria de Llerona, s/n
(08520 Les Franqueses del Vallès)

DOCUMENTS DE CLUB

Pel bon funcionament del club és necessari renovar i actualitzar periòdicament els documents oficials.

Tot seguit us els mostrem: